17.36

Hej! Sitter och taggar inför helgen, det är äntligen helg! Fick sluta tidigare idag för att det inte fanns så mycket att göra eftersom färgen jag ska måla med inte har kommit. Så jag åkte raka vägen till stan för att hitta mina älskade Hunter stövlar, men inte en enda affär hade Carnaby Boa Tall Gummistövlarna i storlek 38. Så nu har jag beställt dom på internet, men det tar 3-5 arbetsdagar att få dom så dom kommer inte med till Gotland. Jag åker nämligen till Gotland (till Emmas land) på måndag. Kommer bli sjukt kul men hoppades att kunna dyka upp i nya, snygga stövlar! Men men..

Bild kommer på hur jag ser ut idag, men eftersom älskade (..NOT!) blogg.se inte vill ladda upp några bilder nu så får man väl ta och vänta med det. Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0