Söndagsångesten är tillbaka!

Hej! Idag så var jag och hejade på tjejerna på Gubbängen. Dom spelade en match mot Spåret och tyvärr så förlorade dom, men nya tag imorgon tjejer! Jag kan ju inte vara där tyvärr, men jag tänker på er 11.40 från jobbet. Jag lovar! Ja, vädret var ju inte det bästa idag heller. Stackarna.. Det har ju i princip regnat hela dagen, men det är ju kul med handboll fastän det spöregnar! Det sägs vara det i alla fall..

Nu sitter jag nyduschad, lite hungrig och trött. Men livet rullar på. Siktar på att somna runt 8 ikväll alltså! Ska upp kvart över 5!!!!! Fattar ni? Kvart över 5!!! Jag fattar inte att jag gör det här alltså, men jobbar man så jobbar man. Är man nästan vuxen så är man nästan vuxen... Nu ska jag försöka få i mig lite mat och försöka njuta av söndagskvällen fast det är upp tidigt imorgon! Det blir faktiskt väldigt god mat idag. Fläskfilé med coscos, grönsallad och så tänkte jag göra en tsatsiki till det. Mums!



Eken för 2 år sedan, såg ungefär likadant ut idag.. Men man kan inte låta bli att inte tycka om Eken Cup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0