Lördagsmys!

Hejsan! Sitter nu hemma hos emma och väntar på att hon ska hoppa in i duschen efter en lång dag med många matcher. Ska chilla här ikväll med Emma, Sara och Sigge- Det var faktiskt jättetrevligt hemma hos Liza när vi åt middag. Men nu har jag ätit godis och bröd 2 dagar i rad, så nu måste jag skärpa mig igen! Verkligen..

Jag är inte pratat så mycket om det här på bloggen, men jag äter inte vissa saker. Inte så speciellt, men jag äter inte onyttiga saker som godis, chips, läsk och sånt. Jag undviker också pasta och bröd. Bröd äter jag inte alls (förutom när mamma tvingar i mig som idag ett korvbröd till korven.) Men sånt får man väl leva med. Min frukost kan till exempel innehålla 2 små yoghurts. Lunch= keso med frukt. Middag= kyckling med bulgur. Väldigt lätt och enkelt.

Så klart så glömde jag ta kort idag fast jag packade ner kameran, men här får ni en bild på oss tjejer.



Efter en vunnen match mot Lidingö i höstas! Love you girls


Kommentarer
Postat av: Anna

Du behöver inte skärpa dig för du är fiiiiinast!

Puss <3

2011-06-18 @ 22:21:47
URL: http://annaochcarros.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför äter du inte sånt? (Bröd, pasta, godis m.m) :)

2011-07-05 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0